Goodbye - Reisverslag uit Echt, Nederland van Iva Coumans - WaarBenJij.nu Goodbye - Reisverslag uit Echt, Nederland van Iva Coumans - WaarBenJij.nu

Goodbye

Blijf op de hoogte en volg Iva

05 Maart 2014 | Nederland, Echt

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zo ver en ga in doen wat ik al heel lang en graag wil gaan doen.

Dream it Wish it Do it!!

Ik ben nu onderweg naar het vliegveld in Eindhoven. Nu word het toch wel een beetje spannend.
Maar ik heb er nog steeds heel veel zin in!

Het is ook wel raar om afscheid van iedereen te nemen. Ik ga jullie missen.
Maar ik zie jullie snel weer!!

Snel schrijf ik weer een verslagje als ik wat meer in London heb mee gemaakt.
Nu eerst maar eens hopen dat ik veilig in London aankom.

Tot snel! Kus x

  • 08 Maart 2014 - 16:15

    Ankie:

    Meisje, we gaan je volgen!
    Wensen je een super tijd en ervaring toe!
    Maar dat komt zeker goed!
    Ben trots op je!

    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Echt

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2014

Still in love with this city

07 Maart 2014

Hello London

05 Maart 2014

Goodbye
Iva

Via deze reisblog kunnen jullie mijn avonturen als Aupair in London volgen.

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 2802

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: